Proba a saptea a SuperBlog 2009 este sponsorizata tot de real,- Hypermarket si presupune comentarea marcilor de casa ale acestei companii parte a concernului german METRO Group. real,- Hypermarket si-a afacut prima data aparitia in Romania la Timisoara in martie 2006.
TOP QUALITY
real,- SELECTION - Delicatese rafinate la o calitate de top si la un pret extraordinar de bun. Produsele din aceasta gama sunt orientate spre a va rasfata! Dar prea mult rasfat strica, asa ca ar trebui sa va ganditi si la rasfatarea celor din jur! :D Dar mai presus de toate ganditi-va si la propria stare de sanatate. Speaking of which…
real,- BIO – Un brand propriu dedicat incurajarii cat mai multor personae inspre adoptarea unei alimentatii cat mai sanatoase. Asta dovedeste respectul fata de consumator! Dovedeste faptul ca real,- isi pretuieste clientii, si nu doreste sa-i piarda imatur! Este un indemn la intoarcerea la natura si la produsele 100% organice (naturale)! Cine iubeste natura si este constient de faptul ca sanatatea este cel mai scump lucru, va alege produsele real,-Bio, care respecta cele mai stricte directive UE in domeniul ecologic! Astfel se va elibera de nocivii compusi chimici de sinteza (conservanti, modificatori de arome, etc. – E-uri cangerigene)!
real,- TIP – Articole de uz curent la preturi foarte bune. Aici ramane de testat daca raportul calitate-pret a fost intr-adevar imbunatatit sau nu. Neputand testa eu insumi aceste produse, nu ma pot pronunta asupra acestui aspect. Altceva as vrea sa scot in evidenta aici: “Majoritatea covarsitoare a produselor noastre TIP este realizata cu furnizori nationali (peste 90%).” Asta inseamna ca 90% din produsele TIP distribuite in maganzinele din Romania sunt realizate cu furnizori din Romania. Un lucru extraordinar!! In primul rand, asta inseamna sprijinirea furnizorilor locali de materii prime (in special din agricultura)! In al doliea rand este vorba de stimularea reducerii importurilor!! Doua lucruri cu efect direct in economie! In plus, asta are un efect benefic si asupra mediului: reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera (din transport, congelare, etc.); economie de energie! By the way… in cadrul proiectului international IUSES (Intelligent Use of Energy in Schools), am participat in aceasta vara la redactarea a doua capitole din manualul “Sustainable Transport & Mobility- Student Book” (ce poate fi consultat pe site-ul proiectului – Transport Handbook). Este vorba de capitolele 2 si 3. Subcapitolul 3.5 este in stransa legatura cu tema abordata aici. Si trebuie sa remarc ca real,- Hypermarket a reusit prin aceasta gama de produse sa vina exact in intimpinarea problemelor expuse acolo.
real,- QUALITY - Gama variata de produse care va vor cuceri. Va veti redefini standardele de calitate la preturi neasteptate! Veti renunta la a plati sume importante doar pentru a lua un produs de o anumita marca. Veti plati doar pentru calitate!!
Asta bineinteles daca ceea ce se spune pe site se confirma la raft si in propria bucatarie atunci cand veti folosi produsele din gama. La acest moment nu pot nici confirma nici infirma deoarece nu cunosc aceste produse. Dar instinctiv as merge pe mana calitatii germane.
Nu a mai ramas de spus decat atat: Mare pacat ca real,- nu are inca magazin si in Ploiesti!!!
luni, 26 octombrie 2009
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu