joi, 5 noiembrie 2009

Madrilena

Dragi cititori, Blogoriada Go Travel se aproprie de final. Intrebarea este simpla: De ce-as vrea sa vizitez Madridul?

Am trecut prin Madrid, dar am vizitat doar aeroportul... atunci cand am avut bilete de avion spre Malaga, o destinatie exotica in Andaluzia, la malul Marii mediterane. Se intampla la sfarsitul lunii noiembrie... workshop... pregatiri de Craciun si revelion...frumos!:) Asadar am vazut Madridul din aer si m-a impresionat, dar sunt foarte curios sa-l vad si de la sol!

Apoi a existat posibilitatea de a merge pentru alt workshop in Cercedilla, o localitate ce face parte din comunitatea madrilena, situata la 56 km departare de Madrid. Cercedilla este in fapt o statiune montana... o zona cu un peisaj deoseit... si cu mare potential in aceasta perioada pentru iubitorii de schi! Daca as fi ajuns acolo, as fi avut sansa sa cunosc Madridul din nou in viteza dar intr-ul alt mod... urma sa calatoresc cu trenul de la aeroportul Barajas catre Cercedilla. Ar fi fost foarte interesant sa vizionez Madridul si suburbiile acestuia prin fereastra tren. Poate chiar as fi avut timp si pentru o vizita scurta (cateva ore) a centrului orasului... Dar nu a fost sa fie! Nu ma voi lasa batut pana nu voi ajunge acolo!

Mi-as dori sa am parte de o calatorie romantica la Madrid!! 2 nopti ar fi suficiente! Mi-ar placea sa cunosc dinainte cat mai multe amanunte despre cele mai romantice locuri din Madrid, pentru a putea avea o minivacanta cu adevarat frumoasa, de neuitat. Mi-as dori ca seara sa cinez impreuna cu persoana iubita intr-un restaurant cu specific spaniol si intr-o atmosfera cat mai idilica... Este extrem de important sa pastrezi vie faclia iubirii! :) Ar fi extraordinar daca acele cateva zile petrecute in Madrid s-ar suprapune peste un festival tradtional... atmosfera...chitara spaniola...flamenco... dar si chotis (dans specific Madridului de origine Bohemiana).

Eu mi-as dori sa am vacante lungi... sa pot sta intr-un loc timp de cel putin o luna (chiar si o saptmana e putin) pentru a putea lua pulsul orasului/regiunii, pentru ca acele locuri si obiceiuri sa se impregneze adanc in memoria mea. Dar cum este destul de greu de obtinut asa ceva, ma declar multumit si cu diferitele oferte de weekend. Mai bine mai putin, decat nimic, nu? Asa ca astept cu nerabdare rezultatul acestui concurs...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu