vineri, 20 noiembrie 2009

Lonely on a desert island

Am fost naufragiat, in urma unei catastrofe aviatice, pe o insula tropicala. A dat Domnul Dumnezeu ca impreuna cu mine sa scape si alti patru prieteni de-ai mei! I-am descoperit chiar pe insula pe care am naufragiat si eu! Ne-am bucurat atat de mult cand ne-am vazut! Era esential pentru noi faptul ca nu eram singuri.
Bineinteles ca ne-a parut rau de ceea ce s-a intamplat cu avionul, de tot ceea ce va trebui sa lasam in urma, si de durerea celor care ne vor da disparuti. Dar bine ca am scapat si ca suntem sanatosi! Poate se va ivi pana la urma o sansa si de a ne reintoarce in lumea din care am venit… in lumea asa-zis civilizata!

Dar acum aveam alte probleme si obiective punctuale legate de propria noastra supravietuire in salbaticiunea in care ne-am trezit. Cum si unde vom dormi noi pe aceasta insula pustie? Cum vom reusi sa ne asiguram focul? Cum vom reusi sa ne hranim? Cum vom reusi sa ne aparam de toate pericolele ce pot exista in padurile inconjuratoare?

Primul pas spre rezolvarea tuturor acestor deziderate este… explorarea! Dar mai presus de asta era nevoie de cristalizarea grupului – lucru usor de facut avand in vedere prietenia ce ne leaga. Asadar inainte de orice trebuia sa adotam un set de reguli care ne sa guverneze viata pe aceasta insula. Iata cele zece porunci care ne va oferi solutii in orice situatie ce poate aparea in acest context:
1 Nu va ucideti prietenii! Treasure your friendship!
2 Nu abandonati lupta! Keep on fighting for survival!
3 Nu intrati in panica! Remain calm!
4 Nu complicati lucrurile! KISS (Keep it stupid simple)!
5 Nu va autoexilati! Loneliness can be dangerous!
6 Nu va avantati in a lua decizii fara a-i consulta si pe ceilalti! Brainstorm!
7 Nu intrati in competitie unul cu altul! Be constructive!
8 Nu uitati de iubirea si repspectul fata de aproape! Love is all around!
9 Nu faceti risipa de resurse! Use resources rationally!
10 Nu distrugeti natura! Be environment-friendly!

Astfel insula va deveni a doua noastra casa!

Articol scris pentru concursul SuperBlog 2009.

2 comentarii:

  1. buna!
    de ce nu ai terminat concursul?

    RăspundețiȘtergere
  2. Totul a inceput de la o perioada in care chiar nu am avut timp sa ma ocup de altceva decat de serviciu. Iar apoi, nu am mai gasit timpul necesar pentru a mai recupera si a scrie articolele asa cum mi-as fi dorit.

    RăspundețiȘtergere